неделя, 14 юли 2013 г.

Смех

- Докторе, боли ме черният дроб!
- Покажете си езика!
- Абе, докторе, казах ви че ме боли черният дроб!!
- Покажете си езика!
- Докторе, шегувате ли се?!
- Добре тогава, покажете си черния дроб...
     *
- Момчета! Спрях пиенето!!!
- Браво на теб! Това трябва се полее!!!
     *
Кандидат за работа пита директора на фирмата:
- Защо вашата фирма назначава само семейни?
- Свикнали са на скандали.
     *
Влезнал си вкъщи в тоалетната един мъж и звъннал от GSM-а на домашния си телефон, жена му вдигнала:
- Ало!
- Мила, обичам те...
И бързо затворил и излезнал от тоалетната и попитал жена си:
- Скъпа, кой звъня?
А жена му:
- Аааа..една приятелка, искаше нещо да ме пита!
     *
- Мисля, че жена ми ме мами!
- Откъде пък тези глупави подозрения?!
- Преместихме се от Стара Загора в София, а пощальонът си остана същия.
     *
Тази седмица в състезанието с алкохола резултатът засега е 3:3. Понеделник, вторник и сряда аз го победих, а четвъртък, петък и събота победи той. В неделя е решаващия финал!
     *
Ако сте си купили блузка на Долче & Габана за 30 лева ,не бързайте да се радвате -възможно е да е Армани.