вторник, 16 юли 2013 г.

Смех

Македонският е много интересен език. Интересно е как на едно място са събрани всички
правописни грешки на българския.
    *
Реален разговор в чата:
Той: 67 процента от жените са пълни глупачки!!!
Тя: Не ми пука, аз съм от останалите 13 процента
    *
Обява:
" Отслабване за една нощ! Петя и Светла. ( не е Хербалайф)."
    *
Какъв рибар си в 21-ви век, ако не владееш "Фотошоп"?
    *
- Скъпи, забравих да купя хляб. Ще отидеш ли?
Връща се след малко с хляба и бутилка ракия.
- Скъпа, няма да повярваш! Пак нямаха да ми върнат.
    *
- Една Fanta ечемик, моля.
- Но такава няма!
- Такова, де... бира.
    *
- Жена, като ми се припие бира, да ме събудиш!
- Откъде да знам кога ще ти се припие бира?!
- ..абе, няма проблем, ти само ме събуди!
    *
Бащата, сърдито:
- Иванчо! Обясни ми, защо по всички предмети, освен по география, двойки?!
Иванчо:
- По география още не са ме изпитвали...