петък, 19 юли 2013 г.

Смех

Говорят си три приятелки:
- Момичета, а ако се окажете на необитаем остров с мъж, кой бихте избрали?
- Аз бих избрала Джони Деп, - казва едната.
- Аз бих избрала Брад Пит, - казва втората.
- А аз бих избрала симпатичен общопрактикуващ лекар с хоби лов и риболов. А вие ще умрете.
     *
Зетя:
- Поздравявам те с песента на Азис "Умри"!
Тъщата:
- А аз теб с Весна Змиянац "Я имам 100 живота"...
     *
Една жена отива в офиса на мъжа си и го сварва със секретарката, седяща в скута му. Мъжът, без да губи присъствие на духа, се прави, че диктува:
- Независимо от финансовата криза в нашата фирма, покупката на втори стол е задължителна!
     *
- Знаеш ли що те спирам?
- Знам, ама нямам...
     *
- Винаги ям много, когато съм нервна!
- Така като ти гледам фигурата, не водиш спокоен живот...
     *
... и номинация в "Иновационни технологии" получава "Пътно строителство" за изобретението разтворим асфалт, който се отмива след няколко валежа.
     *
"Добро утро!" това е когато часът е 11, лято е, а през прозореца се вижда Атлантическия океан.