вторник, 18 ноември 2014 г.

Вицове, ноември 2014г.

СмЕх

Седи си една жена у дома и на вратата се чука. Отваря, а пред вратата - мъж с кофа лайна, лисва я на килима, хили и се многозначително и намига...
- Какво правиш бе?
- Аз съм продавач на прахосмукачки Rainbow. Ако с тая прахосмукачка до 10 минути не изчистя килима като нов, ще изям лайната.
- Нещо – кетчуп, майонеза искаш ли?
- Защо?
- Нямаме ток...
***


Живея в постоянен страх, че някой ще дойде и ще ме изнасили в къщата в която живея сам-самичка на ул. Солунска 29, етаж 2, ап.3, сивата врата вляво...
***

Мъжки разговор:
- Даде ли ти?
- Не. А на тебе?
- И на мене не.
- Ей, тая е 'бати боклука...
***

Учителката влиза в клас, сяда уморено, хваща с две ръце цепещата я от болки глава и със слаб глас пита:
- Деца, какво имаме по програма?
- Математика, Маря Ивановна!
- Добре! Пишете условието на задачата: Две млади, интелигентни жени, изпили две бутилки водка. В задачата се пита: за какъв Хикс им е притрябвало след това да пият червено вино?
***

- Как да те позная?
- Ще бъда с дънки, висок съм 165 см и тежа 54 кг.
- Добре, аз ще бъда със светло яке и ще нося кантар и метър.
***
Всяка сутрин нови вицове