петък, 26 юни 2015 г.

Вицове, юни 2015 г.

Гледаме към светлото бъдеще...

СмЕх


Днес, в просъницата си помислих, че закъснявам за работа и внезапно се събудих, отворих очи и се успокоих - аз съм на работа!

***

68% от жените в САЩ страдат от затлъстяване.
Останалите 32% не страдат - те се харесват такива.

***

- Забравете всичко, което сте учили в университета, защото тук то няма да ви е нужно.
- Но аз не съм завършил университет.
- В такъв случай съжаляваме, но търсим хора с висше образование.

***

Докато ровичках в гардероба, намерих плик с пари, надписан от мъжа ми " За скъпата". С умиление прибавих още някой лев. На другия ден, тоя идиот купи гуми за колата...

***

–Ама скъпа, хайде успокой се бе, нищо страшно не е станало, просто Катето ти топлеше мястото в леглото...

***

Всяка сутрин нови вицове