петък, 10 юли 2015 г.

Вицове, юли 2015 г.

СмЕх



Късно през нощта полицай вижда мъж, който се суети пред някаква брава.
-Какво правите?
-Намерих един ключ и сега пробвам всички врати подред, за да го върна на собственика му.

***

Боядисаха стените в нашия вход и сега, като погледна от асансьора, не мога да разбера, дали съм на моя етаж.
Преди, като прочетях "Марчето е к*рва" или "ЦСКА- шампион", знаех, че съм си на етажа.

***

Спортен коментатор по Дарик радио:
- Днес температурата в Сидни е 37 градуса. Тук дори мъртъвците поддържат нормална телесна температура.

***

Възрастен мъж лежи на смъртното си легло, а около него си играе малкото му внуче. По едно време дядото усетил от кухнята да се носи аромата на любиииимите му кюфтенца. С последни сили се надигнал леко и казал на внук си:
- Пепи, иди моля те до кухнята и ми донеси едно кюфтенце, че много ми се прияде.
Отишло детето, след малко се върнало и казало:
- Не може, баба каза, че са за погребението!

***

Ще пътуваме до Гърция ... малко съм притеснен от ситуацията там, та се подготвих ... скрил съм кеш в 4 вида валути на 7 места в багажа, на Колата ще зареждам нафта докато не ми олее калника, купихме една торба с лекарства, 35 консерви Русенско варено, 11 ролки тоалетна хартия, портрет на Алексис Ципрас как държи реч, сателитен телефон към ИНМАРСАТ с паник бутон, изпращащ координатите ти в щаба на Гражданска защита, портрет на Ангела Меркел с надпис на гръцки: "Който е давАл заеми си е негов проблем, имАл дал", две бейзболни бухалки за самозащита + една по-малка за детето, изрових от мазето един пожълтял "Алманах на кризата в България от 97ма" (да чета на плажа и да съм на щрек) и взех на заем от съседа едни автомобилни вериги за тежки зимни условия (за всеки случай) ... тръгваме, стискайте ни палци!
***

Всяка сутрин нови вицове