четвъртък, 13 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

Инженерна мисъл...

СмЕх


Отива един при ходжата:
- Жената се държи лошо с мене, не ме уважава, не ме слуша, прави ме за смях пред хората… Дай ми съвет как да постъпя.
- Разведи се…
- Ама, аз я обичам!
- Ми тогава не се развеждай…
- Ама не мога да живея повече така…
- Тогава се разведи…
- И без нея няма да мога да живея…
- Смени си тогава вярата.
- Това ще ми помогне ли?
- Съмнявам се. Ама барем ще занимаваш попа, не мене…

***

7 души бедстват във Врачанско на празна маса. Екипи работят, за да възстановят подаването на ракия и мезета.

***

България. Спешно отделение. Внасят носилка с пострадал:
- Прехвърляме го на сто! Едно, две, три, четири, пет, ... , 98, 99, 100!
"Пиуууууууууу"
- Няма пулс!
- Дефибрилации!
- Няма дефибрилатор.
- Час на смъртта?!
- Няма часовник...
- А онзи на стената?
- Няма батерии.
- Нямате ли телефони?!
- Да бе, да ги изпоцапаме с кръв!
- Аз... имам... телефон..!. - изпъшкал пострадалият.
- Има пулс!
- Не е вярно. Няма пулс! Продължавам да чувам "пиуууууууууу"?!
- Няма кардиограф, откъде го чуваш?
- Пищят ми ушите!
- Няма ми... нищо..!. - пропъшкал пострадалият, хванал се за главата става и бяга на зиг-зат.
- Час на изписване?
- Нямаме формуляр...

***

- Мими, ти ми изневеряваш!
- Това не е вярно!
- И то със съседа!
- Това пък вече съвсем не е вярно!

***

Жена влиза при диетолога. След първоначалните замервания жената пита нетърпеливо:
- Докторе, според вас с моите килограми, колко трябва да съм висока?
- 4 метра...
***

Всяка сутрин нови вицове