четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

Така и не разбрах какво е времето навън.

СмЕх/Таралеж/


Делегат се завръща у дома от конкрес на БКП. Сяда на масата и мълчи.
Жена му го пита:
- Да ти сложа ли да ядеш?
Мълчи, вдига ръка - гласува "за".
- Да ти сложа ли и салатка?
Пак мълчи, гласува "за".
- Ракийка да ти сипя?
Ръкопляска.

***

Космонавти, прелитайки над България:
- Какъв любознателен народ – всеки хванал по един ръчен телескоп и изучава небето!
- Лъжете се, колега, аз съм бил в България – там така пият, направо от бутилката...

***

Стар морски вълк си пие бирата ,а до него се приближава красиво девойче:
- Чичо,вярно ли е ,че ви е ухапала акула?
- Вярно ,вярно е, мойто момиче...
- А къде?
- Това вече не е вярно.

***

–Ти бе, тъпанар с тъпанарите, мигач нямаш ли бе?!
–Че аз от години все от тука си завивам...

***

Без да искам съм затворила котарака си в тоя студ на терасата, за около час.Сега ме е страх да му отворя...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/