събота, 12 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

Не сега Джак, аз работя...

СмЕх/Таралеж/


- Не стига, че се прибра пиян, но и целият ти гръб е издран! Къде беше?
- Няма да повярваш... Не можех да вървя. Донесе ме орел...

***

- Докторе, нощем спя лошо, въртя се, непрекъснато в главата ми се блъскат хиляди мисли...
- Мога да ви препоръчам чаша рициново преди лягане.
- Че това ще помогне ли?
- За спане - няма да спите, но поне мисълта ще бъде само една...

***

Вече осми ден вали, жена ми е страшно депресирана, седи и постоянно гледа през прозореца на къщата. Ако продължи да вали ще се наложи да я пусна вътре.

***

В клас всеки разказва какво работят родителите му.
Пешо:
- Моят баща е полицай, изкарва много пари и живеем добре.
Марийка:
- Моята майка е к*рва, изкарва много пари и живеем добре.
Иванчо:
- Моят баща е тираджия и ако не бяха полицаите и к*рвите, и ние щяхме да живеем добре.

***

Две приятелки си говорят:
- Знаеш ли, не е вярно, че мъжът ми ме мами.
- Как разбра?
- Ами, тайно му прегледах тефтерчето с телефони и там имаше само имена на мъже - Сузанов, Мариянов, Светланов, Камелиев...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/