неделя, 20 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

Не е важно къде си, а с кого си.

СмЕх/Таралеж/


Тя: Видях нов контакт "Пешо" в телефона ти, звъннах и ми вдигна жена! Коя е тази и какво правиш с нея?
Той: Тази е ревнивата жена на Пешо, вдигнала да види кой е този нов контакт "Гошо".

***

- Каква е разликата между леката, неомъжената и омъжената жена?
Леката гледа тавана и си мисли: Ще ми плати ли или не?
Неомъжената гледа тавана и си мисли: Ще се омъжа ли или не?
Омъжената гледа тавана и си мисли: Ще го боядиса ли и тази година?

***

Като седнахме вечерта петък срещу понеделник, не знам колко изпихме, но три бутилки олио отидоха за салати...

***

Говорят си двама приятели. Единият казва:
- Жена ми е голяма късметлийка.
- Защо мислиш така? - попитал другия.
Ами по-миналата седмица си намерила златен синджир в трамвая, миналата седмица в едно такси си намерила кожено палто, а вчера в асансьора си намерила 500 долара, а аз само едни слипове си намерих под леглото и те пък са ми големи.

***

САЩ. Баптистка столова. В началото на опашката, до тавата с ябълки, стои калиграфски изписана табела: "Взимайте си само по една ябълка. Бог вижда!". На края, до тавата със сладки, е забодена надраскана набързо бележка: "Вземете си колкото искате. Бог е зает да гледа ябълките."

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/