вторник, 25 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Чистачката Маруся се пенсионирала от космодрума "Байконур". Целият персонал се събрал на прощалното тържество:
- Скъпи колеги - обърнала се Маруся към хората - много ми е мъчно, че си тръгвам след 45 години в космонавтиката...

***

- Ели, не съм богат като моя приятел, нямам голяма къща и скъпа кола, но наистина те обичам!
- И аз те обичам бебчо, но я ми разкажи още за твоя приятел.

***

Как да обясниш на хората, че Средновековието отмина и да четеш книги не крие опасност за живота?

***

Горещ ден. Мъжът седи пред телевизора и гледа мач. Жена му е на двора, пие кафе и си „цъка" във фейса. Време е за обяд. Мъжът се провиква през прозореца:
– Ще се яде ли днес?
Тя:
– Представи си, че съм в чужбина и се оправяй сам...
Мъжът си пекнал пържолки, изпържил картофки, направил салатка, сипал ракийка и „омел" всичко.
Малко по-късно влиза жена му и пита:
– Къде е яденето? Одеве миришеше на скара. Как можа да оплюскаш всичко сам?
– Яяя, кой се е върнал от чужбина...

***

– Ти ракия сипа ли?
– Да!
– И на себе си, и на мен?
– И на себе си, и на мен!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/